» ufb7

Tjo! Hade den ultimata början på dagen idag! Vaknade tio, tjugo över elva var jag på väg mot Alma för att sedan åka in till Erikstalsbadet. Först tänker vi köpa korv men har inte tillräckligt med pengar så han låter oss betala senare, sen går vi vidare till badet och badar där i drygt två timmar och har skitkul! Efter det i omklädningsrummet så kommer det fram en tjej till mig som berättar att hon är fotograf och söker modeller. Hon frågade om jag var modell (nej det är jag inte) och om jag vill bli modell (JA!). Så hon säger att hon ska mejla mig och så säger vi hej då. Innan vi hoppar på tunnelbanan ger vi korvgubben dom pengarna som saknas + lite till och han blir jätteglad och säger att han visste att han kunde lita på oss osv. PERFEKT BÖRJAN?! VI hade skitkul, gjorde en korvgubbe glad och jag fick ett eventuellt modelljobb. WIHO
 


Anonym
19 September, 2012 - 22:07 / BLOGG: http://diys.blogg.se

Vad ska du äta till middag ikväll? =D


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback