» hulahu

Skriv 10 saker om dig:
1. Jag slutade leka med petshops när jag gick i sexan
2. jag gillar färgglada lakan
3.jag vill bli journalist
4. När jag var yngre ville jag bli geolog (forskare om stenar, berg etc)
5. jag är väldigt ofta väldigt flummig
6. jag har läsglasögon
7. Jag älskar att spela teater
8. jag läser kp...
9.  Jag skulle aldrig klara mig utan mina fina vänner.
10. Jag älskar  min familj grovt mycket :*

 

Skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv:

1. få stor blogg
2. lära mig rita
3. Bli skådespelare
4. äga en grym kamerea
5. åka till new york
6. vinna på lotto
7. lyckas sy ett komplicerat, snyggt plagg
8. äga en iPhone
9. Gifta mig.

Skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies:
1. Vänner.
2. Musik.
3. Blogga.
4. teater
5. lakrits
6. Shopping.
7. Killar.
8. fota

Skriv 7 saker du är rädd för:
1. prata engelska inför klassen
2. Att dööö
3. källaren
4. Ensamhet.
5. Mörker.
6. mördare
7. galningar (våldtäcksmän etc)

Skriv 6 saker du drömmer om:

1. att bli journalist

2. att vinna på lotto

3. slå igenm som skådis

4. Hitta någon som älskar mig som jag är.

5. bli en storbloggare

6. lära mig sminka bajssnyggt

 

Skriv 5 saker du gör varje dag:

1. Borstar tänderna

2. säger va?

3. Sover.

4. läser

5. pratar

Skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma:

1. godisklubben <3

2. spydde hos anna

3. när jag berättade för _ att jag gillade honom

4. joggingtjejerna

Skriv 3 saker du stör dig på:

1. folk med dåligt bordsskick

2. Idioter och skitsnackare.

3. Folk som ljuger.

Skriv 2 saker du önskar att du kunde göra:
1. läsa tankar

2. Sjunga fint.

 

En sak du gillar med dig själv:

1. Min mageee



Katja
17 Maj, 2012 - 00:14 / BLOGG: http://katjasplace.blogg.se/

sv: Ja visst är dem :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback