» Hej

Tjaa! Teatern gick bra, två repliker sa jag antingen för snabbt eller för "hest" men det känns okej! Alma kollade förresten idag, hon gillade den :D Men jag var inte med sista scenen för jag fick cp-ont i ryggen :( Känns så tråkigt att höra alla köra slutlåten och man själv sitter i ett rum och dampar på sin rygg, hehe!
Imorgon är jag ledig! Ska bli så skönt, fast mormor är i Paris så henne kan jag ju inte vara med :( Fast ärligt talat har jag planerat in lite annat najs så det gör inte så mycket. Ska spela in och skriva manus med Nora kanske (nu blev ni nyfikna va?!) och vakta systra mi. Ska även plugga och förbereda inför en tårta som bebba ska få på sin födelsedag :) Ska nog försöka planera kalas med henne också, hon har nämligen brutit ihop för att hon kanske inte kommer få något kalas i år heller, haha!
Nu ska jag kanske sova, kanske kolla på något program, kan inte välja! Skulle helst vilja slökolla på nån tjejfilm med en b&j hehe men icke! Har varken eller...
Creds för dig som lyckats läsa enda ner hit ;) Kram!




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback