» what doesn't kill you makes you stronger


Tjosan!
Just nu är jag precis där jag brukar vara på fredagar efter skolan. Hos min kära mormor och min kära styvmorfar Lennart ;) Jag har det lika bra som vanligt och har precis tryckt i mig en himla masa mat. Jag sitter och grubblar på hur jag ska lyckas lösa ett problem. Jag vill ha ramar runt mina bilder på bloggen, men inte alla. I-LANDSPROBLEM!! Den som har en lösning på detta får (seriöst) en kaka. Fast då måste lösningen vara bra också, hehe.

Men nu ska jag berätta om en mega kulig grej som hände i skolna innan franskan. Jag, Nora och en dum kille kom gående på skolgården. Nora och den dumma killen pratade medans jag mest gick och surade över att han var där. När vi skulle gå in så frågade en tjej (som går på enskedespelet) vad Nora hette. Då svarade den dumma killen "Det är Nora och det där (pekar på mig) är den oproffisionella skådespelaren. Jag själv är den proffisionella skådespelaren." Då sa jag: "Nej, han där är fullständigt dum i huvudet." Då sa den lilla tjejen: "VAD TASKIGT! Hon är faktiskt en jättteproffisionell skådespelare!!!" HAHAHA vi trodde förstås att hon skulle säga att det var taskigt av mig att säga att han var dum i huvudet med icke :D


Anna
30 Mars, 2012 - 14:44 / BLOGG: http://annasotiiz.blogg.se/

Asså han e ju störd påriktigt asså! Sa du det???

Mimmiiiss
30 Mars, 2012 - 14:44 / BLOGG: http://mimmiiiss.blogg.se/

Börjat uppdatera mer nu :D

Yuki Yoursic
01 Mars, 2012 - 14:44 / BLOGG: http://yukiyoursic.blogg.se/

fin bild :)

bloglovinbyte? :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback