» TJOSAN!

Hey! Tänlte slänga in ett inlägg om min grymma dag innan jag startar med mitt pluggande. Det pluggande som skulle vara klart om jag inte glömt grejerna hemma... Men nu är det såhär och det är ju faktiskt bara ett häfte med 10 sidor i som jag ska kunna, typ utantill tills imorgon ;)
Men nu till min awesome dag! Jag hade vanliga lektioner, utom håltimme på matten. På slöjden fick jag ta hem mitt nattlinne, så nöjd! Efter skolan drog jag hem till Alma och drack te samtidigt som vi diskuterade kollo. Vi ska nämligen iväg på kolla i sommar, och har kommit överens om ett AWESOME! Kommer bli så jädra grymt, bara vi kommer in. Inriktning film. Ska bara snacka med föräldrarna innan och sedan anmäler vi oss, kanske redan ikväll!
Angående designen så strulade betalningen lite så den kommer bli ännu mera sen! :( Men snart är dett uppe och det kommer bli grymt, puss!


Anonym
05 Mars, 2012 - 19:21 / BLOGG: http://idahtt.blogg.se/

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback