» spakväll


Hej och förlåt för sämst update.
Har iaf haft en kul dag med Nora och Anna. Skolan var som vanligt, tråkig. Men roligare när vi kom hem och bakade, sanckade, flamsade och bloggade. Haha, älskar er brudar♥ Jag var på tjejkvällen, spatema. Hade ansiktsmask, som slutade med en allergisk reaktion (dock inte mycket, bara svid och aparöd i ansiktet fast jag andvänt den mildaste masken) och blev grymt awesome sminkad av en tjej som jobbar där! Måste lära mig att göra så, kommer fan se ut så i skolan varje dag framöver ;)
När jag kom hem kollade jag slutet av en serie, 30 grader i februari. Handlar om typ massa människor som är galna, eheh.
Man ser inte så bra, har bättre bilder men orkar inte just nu, puss


Anonym
07 Mars, 2012 - 21:54

varför håller du " shyy tecken som felicia gjorde förut " ? kom på något annat istället för att härma henne .


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback