» hej otur

En sånhär bild där man tänker "Oh my gash, That's so true!" så fort man ser den

Hej! Idag har jag haft en jädra otur.
1. Jag har råkat skjuta en biljardboll på en kille som satt i en soffa bredvid biljardbordet
2. Jag har fått tillbaka lite ont i ryggen
3. Jag har fått massor av sprickor i mobilskärmen
4. Jag har snubblat inne på "uppis" så att alla skrattade åt mig.
Men whatever, sånt händer ;) Men nu roliga saker! Jag hade håltimme första lektionen och slutade tjugo minuter tidigare på sista. Och när jag kom hem så gjorde jag fina pannkakor med pappa till mellanmål. :) Jag ska även på teater ikväll, som pricken över i:et ;)
Flamsigt inlägg, i know men jag har en förklaring! Tog ganska mycket sirap på pannkakorna, heheh :P




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback