» Ajjjj i magen

Idag så var jag hos kiropraktorn igen. Det känns jättebra just nu fast mamma insisterade på att jag skulle gå tillbaka dit så på tisdag har jag fått en ny tid. Men den är klockan åtta så jag kommer behöva gå upp tidigare än vanligt :( Fast det gör inte så mycket med tanke på att jag missar franskan, haha ;)

Skolan idag var skolan tråkig (as usual), inget värt att prata mer om. Efter skolan gick i alla fall jag och Anna till Ebbas fritids och köpte fika eftersom dom samlar pengar och hade café. Men vid kvart i fem ungefär så fick jag akut skitont i magen så att mamma behövde skjutsa hem mig. Det känns dock lite bättre nu.
Puss!




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback