» SOMMARPLANER (y)

Tjoo, ville bara dra sommarplanerna lite snabbt :)
Firar midsommar hos en komisfamilj på Ekerö. Vi firade där senast också och det var super mysigt, dock lite dramatiskt men nothing for you to care about... ;)
Jag ska på kollo mellan den 12/7 och 24/7 tror jag. Granvik film med Alma!
Öland med Nora någon gång på under nån av turistveckorna. Senast jag var där med henne så hade turisterna inte komit ännu och inget var typ öppet, haha! Vi åkte longboard all day och det ver ett par superguliga killar med supergullig dialek som sa "Wow, tjejerna åker longboard" haha!
Jag ska även till frankrike med Mamma, Ebba, Nora och Noras mamma! Vi ska till Canne i ett par dagar och ha supermysigt, hihi!
Sedan ska jag tillbringa massor av tid ute på landet och bjuda ut massor av kompisar! Landstället blir liksom mitt hem på sommrarna! :D Love it!♥
I slutet av sommaren ska jag antagligen ut till kanten av uppsala och enjoya det årliga torpetpartyt som jag, Alma och Nora är med på! Vi har alltid superkul och gör massor av saker som att ligga på ängen vid tolv på natten och kolla på stjärnor eller varför inte ha Jurassic Park- marathon?!
Och någonstans mitt i den här fyllda sommaren ska jag hinna vara med Anna lite! Men det löser sig! Hon får väl komma ut till mitt landställe och tälta kanske?! Eller vad vet jag, hon kanske inte ens vill komma ut dit på grund av att det då och då simmar snokar i vattnet? ;)
Det var mina planer, vad är dina? :)




Anonym
10 Juni, 2012 - 22:57 / BLOGG: http://jaasses.webblogg.se/

As fin blogg, verkligen! Några planer för sommaren? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst kategorin "åsikter&tankar" vill gärna ändra folks syn på saker och ting idag och jag försöker bli känd genom just mina åsikter & tankar inlägg, vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

Anonym
10 Juni, 2012 - 22:57 / BLOGG: http://jaasses.webblogg.se/

Ber verkligen om ursäkt vet att kg redan har skickat 100000 kommentarer till dig... Men såg inte förrens nu att det var du...

yasmine modell mamma och fru
10 Juni, 2012 - 22:57 / BLOGG: http://yasminegill.blogg.se/

allt bra?

bloglovinbyte? kraam

anonym011
18 Juni, 2012 - 22:57

Jag tror jag skriver för alla när jag skriver att din blogg behöver mer NORA!... Hjulet snurrar men hamstern är död ;)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback