» SOMMARLOV!

S.O.M.M.A.R.L.O.V! Har knappt fattat det än. Allt gick så fort och vips ska man vara ledig i två månader. Hihi älskar det! Dagen såg i alla fall ut som följande: Först fikade vi och lyssnade på småprat från läraren. EFter det gick vi ut och sjöng "Den blomstertid nu kommer" och lyssnade på andra som sjöng. Filmade nästan alla "bidrag".  Sedan så sa dom som ledde det hela Tack för den här tiden, ha ett bar sommarlov typ och ja då var man fri. ♥ Men jag och Anna hade u lagt upp en status för 100 år sedan där det stod at vi skulle knäcka två ägg i huvudet på skolavslutningen och det löftet höll vi fast vid. FY FAN VA ÄCKLIGT DET VAR! Har precis duschat bort allt det hemska och hittade massor av skal i håret. USCH, haha! Men har det bra lingonplockare!♥
Två söta bilder på två av mina söta sysslingar! :D


anonym010
18 Juni, 2012 - 12:08

Anna IGEN

anonym011
18 Juni, 2012 - 12:08

Om du har några andra kompisar så får du faktiskt skriva om dom med, jag t.ex har massa kompisar som jag skriver om på min blogg


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback