» planer


Har precis slagit in massor av paket till min fina syster som fyller imorgon! Fast det var inte vad jag skulle berätta haha ;) Utan jag tänkte dra morgondagens planer :D
Dagen kommer nog börja med att tvingas upp innan åtta och fixa en tårta som Ebba ska få när hon vaknar. Sedan blir det väl presentöppnande i en evig het samtidigt som alla moffar tårta. Klockan två får vi gäster (SLÄKTPAAAARTYY) och det bli ännu mer presentöppning och tårta. Ska bli jättemysigt att träffa alla! :)
Halv sex ska jag upp till tältet för att sjunga med ett par kompisar (det är stödgala...). När jag sedan kommer hem ska jag ha grymmaste kvällen med sötaste bff:en och kolla tjejfilm, äta b&j och snacka grymt mycket! LÄNGTTAAR, haha :D Kommer bli grymt i alla fall!!
See ya♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback