» YES I'M TOTALLY CRAZY

Vadå knäpp bild? Det är bara en annorlunda outfit bild ;)
// Linne - New yorker // Byxor - stadium // tjocktröja - daniels som han vunnit på pingistävling (tror jag) // sockor - NO IDEA //

Efter förra inlägget ringde jag Nora och så stack vi ut en långtur med Marley. Efter det stack vi hem till henne och kollade på Hål i väggen plus lite andra pogram. Efter middagen satte vi oss i hennes soffa och började helt random snacka engelska med varann :D
Jag kollade precis på klockan och trodde att den skulle vara typ sju elr nåt men den va kvart över nio :O Dagarna går för fort :( Antagligen för att jag går upp fyra timmar innan det blir mörkt xD



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback