» vad jag har gjort

Hej♥
Vi elva i morse så tog jag och Nora en promenad till ip, lekte lite med Maley och sedan köpte vi lördagsgodis på konsum. Mmmm... Jag köpte lakrits och choklad, som vanligt ;) När jag kom hem så satte jag mig framför datorn och här har jag suttit sen dess.
.
Jag gick iaf till kvällis igår. Dom firade att dom hade gått en utbildning och bjöd på pizza, godis och saft. Super mysigt. Och så utsåg dom en vinnare till en tävling som handlade om att man skulle måla en tavla om kärlek. Jag visste inte om tävlingen så jag var inte med men iaf så vann Vega och någon kille i nian. Det blev oavgjort. Grattis Vega!!
.
Dom har värsta najs erbjundandet HÄR. Gratis frakt plus en gåva om man handlar för över 105 sek. VÄRT! Ska köpa tror jag :D Erbjudandet gäller bara idag! hahaha kolla vilken rolig ruta. MAN KAN KRYSSA DEN xD



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback