» ANG: ANONYMA KOMMENTARER

Godmorgon!
Idag kom Ebba in till mig halv tio så att jag vaknade. Först blev jag såklart sur men sen så tänkte jag att det var ju bra att vakna lite tidigare för då kommer jag inte ha svårt att somna ikväll. Fast såklart så somnade jag ju om och vaknade elva. Suck...

Idag kommer mon moster Sofia hit en stund. Trevligt :) Annars har jag inga speciella planer. Bara typ njuta av sista dagen på jullovet och lägta efter sommarlovet. Haha :)
Ps. Snälla, kommentera inte anonymt!! Det är sjukt irriterande, för isf kan jag inte tex fråga om vad du menade i kommentaren osv. Vågar du inte stå för vad du tycker så kommentera för sjutton inte då! Jag fick nämligen en kommentar idag/igår där det stod som avsändare "A person you know..." och i kommentaren stod det att jag "inte borde lägga upp allas fullständiga namn i bloggen". Jag la upp namnen i bloggen för att i en status jag hade lagt upp på facebook så stod det att jag skulle skriva något om alla som gillade på min blogg. Så om man gillade borde man väl fatta att jag kommer skriva era fb namn på min blogg så ni ska veta vad jag skriver till just er!






Anna
08 Januari, 2012 - 12:03 / BLOGG: http://annasotiiz.blogg.se/

KAn inte du länka mig...??


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback