» Hemma

//Blus - H&M //Jeans - Bikbok //strumpor - lindex
För en timme sedan kom jag hem. Jag simmade 8 längder bröstsim och 8 längder rygg. Jobbigt men roligt! Men halv sex ungefär så kom jag på att jag inte ätit något sedan lunch och då kände jag hur hungrig jag var! Vi skyndade upp, eller jag gjorde det och sedan för jag nog sjukt irreterande för jag stod och gnällde om att dom skulle skynda sig och att jag var hungrig. He he. Men tillslut kom vi ut och då sprang jag och köpte korv med pommes frites och bokstavligen tryckte i mig. Gud så gott det var! :P Och tio min efter att jag kommit hem var det middag. Så nu kan man säga att jag är mätt och go'.


Btw så fick jag en fråga om simningen:
ViktoriaCaroline♡ om Kort uppdate, ingen bild :/:
Det är så skönt att simma, tävlar du i simning? :)
IP: 94.191.165.147

Svar: Nej, jag går inte ens på simning. Men jag har gjort och det var väldigt roligt. Dock tävlade jag inte då :)
.
Resten av kvällen ska jag tillbringa med mina härliga läxor. No, sv och franska. Fast jag kan nästan allt men what ever ;) Lika bra att vara heelt säker.

puss♥





Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback