» städa rummet

Hemma nu från enskedespelet. Var där i två och en halv timme. Suck. Fast det var kul endå! :) När vi kom hem så stack jag och mamma direkt till bea och handlade mat. Eller frukost eftersom jag anser att vi inte hade någon. Men nu har vi massor, och bara sånt som jag gillar, muhahah! ;)
Efer maten ska jag duscha, plugga och få massage av Ebba! Yeey på det sista ;D Skall bli skönt, haha. Btw så städade jag mitt rum idag. Jag har tagit före och efter bilder. Rätt stor skillnad, haha.
Före:
Efter:










Skillnad?! :D




Emmie
22 Januari, 2012 - 19:34 / BLOGG: http://blogworld.blogg.se/

Tjo! Nu är veckans blogg uppe på vår blogg!

Vann du inte denna gången, så pröva då nästa gång vi har veckans blogg :)

Kramar från oss på Blogworld :)

Kalle Hedin
22 Januari, 2012 - 19:34 / BLOGG: http://kallehedin.blogg.se/

Hej fin blogg ;) allt bra? ;)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback