» PÅ NYÅR

På nyår så hade vi ett par familjer över. Vi blev 38 stycken tror jag. Det var skitkul och i början så spelade jag och några kompisar kort. Jag och Nora var på lag och vann typ alla gånger utom dom två sta omgångarna (och vi körde ett par).
När alla kommit så körde vi lite lekar, typ provsmakning av läsk, putta golfboll i ett hål osv. Jag ägde på golfaren, haha. En putt ;) När min grupp var klara med alla lekarna så satte sig jag och kompisarna och snackade tills det blev middag. Buffé och till efterrätt mina bakverk + mammas kaka och pannacotta. Sedan fick vi lite godis som vi ställde fram också.
När middagen var klar så satte sig jag, Ylva, Mathilda och Nora på mitt rum och bombade datorn med webcam bilder. Vi skulle ta ett foto som Mathilda skulle ha som profilbild på fb. Jag är med på 3/6 av hennes profilbilder. Fast den här gången klippte hon bort mig, snyft ;)

Vid tolvslaget så samlades alla på verandan och kollade på fyverkerierna. Jag hittade dock inte kameran så jag kunde inte ta några bilder :( Efetr det så dansade några (lite vuxna, lite barn) i källaren med för hög musik. Fast när jag startade One night of passion - The poodles så gick alla vuxna. Haha :)
Kompisarna och jag dansade på och hade skitkul!! Vi fick också välja låtar. Dom vuxna gillar ju bara skitmusik ;) Men när vi sa det till dom så satte dom på I'm sexy and I know it. Haha?? Den suger ju liksom.
Vid halv tre hade alla gått så det blev det att sova. Eller, jag höll på med datorn lite först ;)
CP haha x
Ännu mer cp...



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback