» Lite frånvarande idag?

Hejhej. Idag så har jag varit hos mormor och Lennart och firat Lennart som fyller 56. YEEY grattis Lennart!! Jag gick inte på teatern för jag mådde halv bra. Hos mormor så fikade jag och satt och snackade länge med mormor och Lennart om roliga saker :D Myspys. Vi stack där ifrån vid sex.
När jag kom hem blev det datorn och middag. Daniel kom hem från sitt pingisläger också. Efter middagen har jag väl varit inne på facebook och "pratat" ut till en av mina bästa vänner. Dagboken ♥

Jag har också klickat lite på →NÅGON HEMSIDA← och "råkat" beställa hem något. Vad får ni se när det kommer, vilket förhoppningsvis inte dröjer så länge ;)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback