» gästblogg -nora

Eee... Tjaba. Jag vet ju inte om "ni" vet vem jag är för jag vet inte hur mycket Kajsa skriver om mig. Själv läser jag inte hennes blogg och bloggar inte. Meen den är säkert jätte kul.
Jag vill att Kajsa ska sova över hos mig ikväll men hon vill inte. Fast att vi har jätte lång sovmorron imorgon. Stackars mig. :'(
Men hon kanske vill när hon får veta att mina föräldrar är borta ikväll och att vi ska äta pizza. Aja. Fortsätt att läsa hennes blogg och hoppas att hon skriver bra saker om mig.

Hej då!
Jag heter Nora Haaland och jag bor i norra Halland!


Fanny
27 Januari, 2012 - 18:06 / BLOGG: http://fannnzy.blogg.se/

HAHAHA :D

Beundrare010
10 Januari, 2012 - 18:06

Heter du värkligen Nora Haaland?


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback