» coolaste bilden.......???!??!?? :P

lagom cool?! xD

Inga inlägg kommer ju upp :( Har faktiskt bloggat två gånger idag men bara ett kom upp typ :( Cp-iPhone...

Iaf så har jag haft en fett najsig dag. Skolan var chill, fick massor gjort faktiskt! Direkt nr jag kom hem joggade jag en halvtimme, sedan duschade jag, läste drygt 50 sidor i min bok "jag saknar dig, jag saknar dig", spelade temple run, åt middag, hittade nya appar på pappas mobil, gick till kvällis och åt tacos. Haha, snabbspolade hela dagen där ;) PÅ kvällis så spelade jag iaf kort, åt jättegod tacos och hade mysigt med Alma, Vega och Felicia. Fina tjejer!! <3
Nu har jag precis pluggat och pluggat. Svenska och engelska. Borde göra lite so också men pallar inte. Det är ju ändå tills på onsdag, haha. :P
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback