» brev från långt bort <3

Hello! Idag var det najs dag i skolan. Matte, engelska, so och slöjd. Slöjden var lika kul som alltid :P När vi slutade åkte jag och Anna in till stan. Jag tänkte köpa jeans och hittade faktiskt ett par som jag gillade men jag gillade dom inte till 100% så jag köpte dom inte. Ångrar det nu. Väldigt mycket :/ Dom var väldigt billiga för att vara ett par jeans. 199:- på Gina. Får väl sticka dit igen och köpa dom nån gång ;)

När jag kom hem såg jag hade jag hade fått brav från mitt fadderbarn. Eller hon hade inte skrivit det, utan det stod bara om hur hon hade det och hur allt fukade där. Men hon hade skickat med en teckning och en bild!! Gulligt?! Och på bilder stod det Kajsa Sandberg. Aww♥
Puss.


Alma
16 Januari, 2012 - 18:49

Har också fått ett brev från mitt fadderbarn :) Jag fick en bild på honom och en teckning som jag tror att han har gjort. Haha. Det stod typ god jul. Lite sent kanske :) Han tror att jag heter Krisina :( :(

Ha det bra!! :D


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback