» Yey

Hej barn. Har haft en väldigt bra dag faktiskt! I skolan fick jag tillbaka mitt no-prov, jag fick C. Är jättenöjd! Har faktiskt fått väldigt bra resultat på mina prov! I matte har jag fått E och C, i franskan har jag fått A, i engelskan har jag fått E och C, i idrott har jag fått C och slutligen i no:n har jag fått C, B och B.
Men vi skulle inte prata om det nu haha! Efter skolan stack jag till sandsborgsbadet och hade skoj med Anna. Vi flummade så jädra mycket asså! Kan verkligen vara mig själv med den bruden asså :* kärlek till dig!

När jag kom hem så hämtade jag Zorro hos Nora och nu här jag tränat lite styrka och pluggar. Bara chillplugg som tur är! Hihi!
Puss




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback