» Min dag igår!

Igår var en väldigt najs o chill dag faktiskt! Först åkte jag och Anna till Farsta och jag fick med mig tre fina och söta trosor + massa gooodis!! Anna köpte bara en coola, även fast bara just igår hade hon läskförbud HAHA. Sen när vi skulle åka hem så var vi jäääkligt lata och sket i att gå av när vi skulle, heh! Nej men vi tänkte åka till Skarpnäck och träffa några men blabla så blev det inte så.. Ja så vi åker typ tillbaka till vår station och flummar massa innan vi skiljdes åt osv! Najs ;)
Sen efter det var det i alla fall dags att fixa sig för att gå över till grannarna på middag! Vi hade glöggprovning, åt massa god mat och hade bara allmänt jätteskoj! XXXX skrev tillexempel ett kärleksbrev till sin kärlek! Så gulligt!

Knas inlägg hehe! Men förresten, GLAD FÖRSTA ADVENT PÅ ER!

 



Eriica
02 December, 2012 - 09:43 / BLOGG: http://eswensson.blogg.se

Allt bra? :)

Äpkgv
05 December, 2012 - 09:43

Ta bort det sista jävla helvetes bild helvetet!!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback