» God morgon!

Nu har jag precis vaknat och tänkte berätta lite om gårdagen! Jag och Anna gjorde ju sushi och det var nog det mest misslyckade jag någonsin gjort, haha! Det smakade bajs och blev skitfult.. Hehe men det viktiga var ju att vi hade kul, vilket vi hade! Vi flummade och kollade lite på en film som heter Piranah och det var verkligen så sjukt läskig! Hahaha vi typ skrek hela tiden, creepy! Men i alla fall, medans vi gjorde sushi så gick vi upp till Ica och hämtade ut ett paket till Anna. Det var lite smink och en locktång tror jag. Vi lockade hennes hår och jag var seriöst awesome på det hihi!
Klockan tio ungefär så skulle vi gå upp till dalen och se om det fanns något öppet där vi kunde köpa ÄTBAR mat haha men det gjorde det inte så jag fick lite damp och sprang hem. Bra kompis man e! Tänkte inte på att jag lämnade Anna hemma med disken hehe! Sorry för det! Men när jag kom hem så åt jag lite ostbollar och spelade schack med pappa så kvällen blev mysig ändå!




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback