» dagens

Hej! Min dag har varit hyffsat bra. Började skolan klockan halv nio och sen har jag haft lite lektioner som var okej, till klockan 13.55 då jag slutade. Jag hade tänkt att dra till Farsta med Anna och Nora efter skolan men min plånbok var helt försvunnen så det gick inte. Fast som tur var så hittade farmor den i min papperskorg några timmar senare! Hahah tycker fortfarade att det är lika kul :D
 
Förresten tänkte jag vara snäll och lägga upp en outfit bild också! ;)

och vill bara ge er klarhet i att "Hofh" är en bloggare och jag köpte tröjan av henne igår på bloppisen! PUSS


Anna
27 Augusti, 2012 - 20:02 / BLOGG: http://Annasotiiz.devote.se

OMG! du sa att den inte va där! jag skulle ha kollat!!!!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback