» hörlurr

WEHO! Förlåt för stor frånvaro idag ;) Nejmen idag gick jag upp halv tio för att klockan tio i gå upp till teatern. Vi körde genomdrag av hela första akten så jag var fast där till halv ett. När jag slutade så skulle jag egentligen varit med Anna men jag mådde inte så bra så det blev inget.
Vid tre så följde jag med Daniel in till stan så att kunde avboka sina biljetter till en bio. Jag tog en tablett innan så jag kände mig lite bättre. Anledningen till att jag följde med var att jag får köpa hans gamla hörlurar billigare då ;)


Effi
22 April, 2012 - 18:22 / BLOGG: http://safi.blogg.se/

1. Favorit färg?

2. Favorit mat?

3. Vilken tårta gillar du mest?

4. Vad gillar du mest? Rouge eller puder?

5. Läppglans eller läppstift?


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback