» bilder snarrrrt

Klockan tre idag så kollade jag på klockan i tron om att den var ett kanske, blev helt chockad när jag såg att den var tre! Men du så tog jag i alla fall mitt förnufft till samman och gav mig ut på en joggingtur. När jag kom hem tog jag en lång dusch och efter det var det till att skynda upp till teatern. Men det visade sig att det bara var jag som fattat att det var rep idag så jag fick åka hem igen.
I övrigt har jag bakat maränger och ätit middag! Har föresten också fått fyra biobiljetter från mammas jobb också! :D


Linora
10 April, 2012 - 20:43 / BLOGG: http://linoraas.blogg.se/

Jätte fin blogg!

Hur har din dag varit? :D


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback