» April 14, 2012

Hej! Nora och jag vaknade strax före nio och ett tag senare hade vi tagit fram monopolet och börjat spela. Vi höll på med samma spel i fyra timmar. Vi spelade inte ens klart, allt blev för oseriöst ;) Vid ett stack vi och köpte godis och nu har vi startat en film. Jag vet inte vilken eftersom Nora smög in en ny film i spelaren än den vi hade bestämt. Vi har sett kanske fem minuter av filmen och jag har inte kollat något, haha.
Jag går antagligen hem snart och då uppdaterar jag mer. Ska kanske äta på resturang ikväll.

Fick en fråga också, "vad kostade löshåret och vart köpte du det, går det att platta o locka?".
Svar: Löshåret kostade 255 kr med clips och är köpt på Taj Mahal. Man kan platta och locka men högst på 100 grader.




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback