» aöldjsoas

Hej! Är ganska stressad, har massor att göra! Har varit i sickla hela dagen, på andys lekland. Skulle egentlige bara chilla med mamma och inte åka men det såg så jädra kul ut att jag släppte loss och åkte mig svettig! Det roliga är att rutchkanorna inte är små, utan enorma och galet branta! Den ena är kansktre meter hög varav två meter är rakt ner. Läskigt men jag vågade tillslut och fick med mig Ebba efter ett tag! Länge sedan jag hade så kul faktiskt :D
Men jag ska i alla fall sova hos Nora ikväll och hon väntar på mig just nu. Bara det att jag varken har packat eller duschat?! Hur fasiken ska man hinna det då liksom? :O
Puss♥


suddig



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback