» TEST

Om din blogg:

Gillar du din blogg? Ja
Hur många olika bloggar har du haft? Vet inte
Vilka bloggar följer du? Keela, Annas, Emmas, Fokis och Fannys.

Om ditt liv:

Vad heter dina närmsta vänner? Anna, Alma och Nora är väl dom allra närmsta
Vem av dom har du känt längst? Nora och Alma
Vad heter ditt/dina husdjur? Har inget

Om dig själv:

Är du nöjd med dig själv? Ja (och luggen, haha)
Vad är bäst med att vara du? Mitt självförtroende
Om du inte var du, vem skulle du vilja vara då? Vet inte... Veronica Maggio kanske x)

Dina favoriter:

Din favorit film? Har ingen
Din favorit bok? Twilight
Din favorit serie på tv just nu? Vet inte 
Ditt favorit djur?
Älskar alla djur (nästan)
Din favorit mat? Sushi
Ditt favorit ämne i skolan? Bild och idrott

Övrigt:

Har du någon gång sagt "jag älskar dig" till en kille och menat det? Nepp
Har du någon gång sagt "jag älskar dig" till en tjej och menat det? Jaaa!
Har du någon gång sagt "jag älskar dig" utan att mena det? ja :(
Har du svarat ärligt på alla frågorna? Japp




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback