» movie

Just nu ser jag på en film som heter Bröloppsduellen. Det är en bra men väldigt typisk amerikansk film. Två bästisar har planerat sina brölopp i typ hela sina liv och så förlovar dom sig typ samtidigt och råkar boka samma lokal samma dag. Dom försöker förstöra för varann och ja, jag får se hur det går för just nu är det paus.

Jag har inga planer för imorgon men kanske vara med kompisar? Får se :) Juste, jag har badminton vid halv fyra också. Kulkul :D

Vad ska man skriva? Jag har börjat prenumerera på Frida så jag får väl se när nästa tidning kommer. Jag ska också tjata imorrn om att få köpa på e.l.f. Jag letar också för en soffa/fotölj att ha till mitt rum. 

Nu börjar filmen
 




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback