» WHUT??!!

Hej... Jag kollade just statestiken och jag hade 113 sidvisningar... WHUT?! Fattar noll, och egentligen vet jag inte vad som menas med sidvisningar x) Nån som vet och som vill förklara?!

Idag har iaf jag och Nora varit och tränat lite f&s. Vi skrattade oss igenom hela fucking träningen... :D En helt annan sak att vara där med en kompis än en förälder. Det var iaf apa töntigt. Och nu har något hänt så att all text är kursiv... Det går inta att ta bort?!

Nora stack precis hem för att ta sin Ekvador-medecin. Innan det kollade vi på halva Thor. Den var faktiskt bra och spännande. Ska bli kul att få se hur det slutar :)

När Nora ringer ska vi sticka och handla snacks till ikväll. Undra vilken film det blir då..? Några tips?

Familjen hemma nu. Dom har varit på landet hela dagen. Skönt att få va hemma själv men nu äre över ;( Snyft... Haha<3




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback