» Vampyrer eller något...

Imorse så vaknade jag klockan nio och fick rusa upp för jag hade ju glömt Marley! Han var säker jättekissnödig :O Men då så klädde jag snabbt på mig och stack ut med honom medans söta Alma fixade frukost. På promenaden så straffade Marley mig genom att bajsa :( Jag hatar att plocka upp bajs! Fast jag antar att jag förtjänade det... xD

När jag efter kanske en kvart kom tillbaka så hade Alma dukat fram fint och gott så det var bara att hugga in ;) Tack Almis!
Vi pratade om massor av saker men mest att det stod i tidningen att socker var som knark! :O Inte bra, fast jag kommer absolut inte sluta äta godis för det, haha :)

Och nu sitter vi alltså här igen framför datorn och bloggar :) Kulkul! Vi har lite planer på att spela sims också... Det var väldigt länge sedan jag gjorde det. Men först, två bilder från igår (obs. jag blev lite oseriös med sminkningen efter ett tag)!





Nu får ni önska oss lycka till i ALmas spökhus ;)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback