» Vad vore jag utan min one piece?!

Hey!

Nu sitter jag ny duschad här i min säng och återigen har jag en supersnygg lugg ;) Mamma klippte den och det blev NAJSIGT. Sedan lyxade jag till det lite och körde hårinpackning och sen fönade jag håret. Det var längesedan jag gjorde men man vill ju inte förstöra håret? Fast nu har jag ju upptäckt (eller jag frågade mamma och hon visade mig) en värmeskyddande grej som skyddar året! Yeey! :) Fast tyvärr så är den väldigt parfumerad...

Efter duschen så gick jag upp och fixade i ordning en macka och en kopp te till mig och när det var klart så kollade jag lite av en knäpp serie som mamma och pappa kollade på.
Jupp, det var min kväll det, haha :)


Efter duschen.


Före duschen.




Värmeskyddande spray (obs. jag hr starka misstankar att den knäppt nog
BARA är för män som vill lukta starkt).




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback