» Hahah awsome

Hej teatern var kul, såklart ^_^ Men jag orkar inte skriva mer om det... Haha x)


 - Hårdare Potter idag!!! I mitt rum!!! :D
 - Harry!!!
 - Herregud.
 - ._.
- Jag ska äntligen gå och se HARRY potter i mitt rum i kväll... >.>
- Dumma k*k raket.
- AUTOMATISKA RÄTTARE!!



- Jobbar du på söndag?
- Ja, jag har blivit tillfrågad att vara playboy också.
Jag ska göra det "bc", jag behöver pengarna.
- DU SKA INTE POSERA FÖR PLAYBOY
- ÖVER MIN DÖDA KROPP KATHLEEN
- Oh vänta tills din pappa hör det här.
- Omfg (oh my fuckig god) mamma, jag skrev övertid. Inte play boy.


- Jag har ingen aning om hur man förbereder den här
hela kyckingen. Hjälp mig!

- Vet du hur man oanerar?
- Vad är det för en fråga!!!
- Oj shit jag menade marinerar.
- Jag fick just iphone och den hatar ********
-*meeeeee
- Jag lovar att jag menade marinera
- Sara?





HAHAHAH älskar dom. För er som vill kika på lite andra så klickar ni ☛här


Nu måste jag plugga glosor☠




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback