» Bajsa luktar bajs

Tjeena! :)

Nu har vi kommit hem från en najs dag, Anna och jag. Det började med lång sovmorgon, som ni vet, och sedan var det matte. Vi fick göra förlag på vad vill ha som elevensval och sedan gick det bra med studerandet. Hihi, det var ju bra :) Sedan stannade jag och Alma och pratade med Kristin om en viktig sak, fast det är privat så ni får inte veta. Och so:n var ju kul för att det gick så himla bra för mig.

Efter det gick jag och Anna hem till mig och tog ut Marley på en lång promenad för han var KISSNÖDIG. Hon drog jäklit mycket och så bajsade han också. Det luktade inge vidare och jag behövde ta upp det. :(

När vi sedan kom hem så var vi väldigt hungriga så vi lagade lite nudlar. Mums fast det blev lite mycket buljong. Hehehhe :) Och i mitt te så blev det lite mycket socker kanske :O Hihihi :) Sedan tog vi lite vitchoklad till efterrätt och nu är vi liiite hyper.

Vi har tagit massor av failade och roliga bilder... Men dom kommer i ett eget inlägg ;)




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback