» På bättrings väg

En hemma dag, en hemma dag, en liten, liten, liten, liten hemma dag.

Fin låt va? Kom just på den haha ;) Den liksom förklarar hela min dag. Att jag är sjuk och har varit det länge men att jag har börjat tröttna på att bara sitta hemma och vara trött. Aa, jag är jäkligt nöjd i alla fall, hahahahahah :D

Okej om vi ska vara seriösa då... Jag mår bättre och går antagligen imorgon. Om min jävla feber inte stiger på kvällen då, vill säga.
Jag åt precis lunch och innan det var jag och mamma på en tur med Marley bort till konsum och köpte mat. Jag stog utanför med Marley medans mamma handlade. Vi ville inte knyta fast honom utanför när det är massor av kunskapsskole-barn där. Tänk om dom hade börjat klappa och Marley börjat skälla? Inget kul med det. Tur att det inte hände då!! :)







Tre bilder från nu.

puss<333

ps. kom på ett härlit ord precis! Julbulle... :) :tumbup:



Almis
24 Oktober, 2011 - 13:24 / BLOGG: http://penguiin.blogg.se/

Har saknat dig från skolan :)

Lucas Gustavsson
24 Oktober, 2011 - 13:24 / BLOGG: http://modegrabben.webblogg.se/

Hej på dig! Trevlig blogg du har du :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback