» Ännu en dag i soffan...

Godmorgon!

Sjuk och hemma igen... På kvällen stiger febern asmycket :( Just nu har jag ingen feber medans jag hade 39 igår kväll? Samma sak var det typ igår oxå... Men idag är jag är för min f ö r j ä v l i g a hosta och gårdagens feber. Om febern stiger ikväll med får jag va hemma imorgon också! :( Jag vill inte det. För det finns stor risk att jag mår dåligt i helgen oxå. Och det vore ju hemskt! 

Jag vaknade kanske kvart i åtta i morse av familjen och kunde inte somna om. Därför startade jag dagen med att spela på min fina mobil. Lite mega jump, ice dash, dragon fly och fruit ninja. Jag rensade också mobilen på onödiga spel som bara tar plats. Och allt känns bara sådär helt perfekt.
Sedan tog jag mig tid att faktiskt se lite mänsklig ut. Gick sådär, haha :) 

Jag sa ju igår att jag skulle behöva vara ensam hemma, NO LONGER!! Daniel ville joina mig, haha. Nä men han blev oxå sjuk. Nu är det två hostande apor i huset. Jag fick oxå nyss veta att Anna är sjuk. Ojojoj :O Tänk om hela världen går under?!


Ebbas små kompisar från senast vi var på landet :)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback