» Britney Spears

Hello!

Konserten var helt awsome! Innan Britney började sjunga var det två förband. Det första var Destinee & Paris.




Typ häftigt att vi har sett dom..? :D Dom sjöng den låten oxå!

Det andra förbandet var Joe Jonas (asså han från the Jonas brothers, men han har typ dumpat dom och numera kör han sitt egna race, haha).




Cooling, haha :) Anna gillade honom men jag tyckte att han var sådär. Han sjöng den låten nån gång tror jag. Han sjöng så många låtar och alla lät typ likadant men jag är ganska säker på att det här var en låt han sjöng :D

Och efter förbanden så fick vi vänta en halvtimme innan Britney Spears skulle uppträda, men det var det värt! Det var så grymt bra och jag fattar inte varför DN skrev dåliga saker om henne i tidningen! Det var sjukt braaaaa!!! Men jäkligt högt och jag satt med papper intryckt i öronen. Ni som inte varit på konsert nån gång fattar inte. Ajaj i öronen ;) Men Anna klarade sig visst utan nåt i öronen ;(

Till the world ends och I wan't to go var bäst eftersom (typ) hela globen stod upp och alla sjöng med. Ganska häftigt asså! :D
Och alla special efekter, laserstrålar (kolla bilderna), blinkande lampor och scenen där dom kom men en "båt" och en bil... AWSOME!!!     









Det var några av bilderna. Vad tycker ni? Verkade konserten kul?

När vi kom hem var klockan elva. Och båda kanske sov vid tolv. Och idag är jag jättetrött och så har jag ont i halsen. Jag har köpt hals tabletter men dom hjälper bara när man har dom i munnen.  När vi vaknade idag så hade varken Anna eller jag någon lust alls att gå upp. Jag hade behövt 4 timmars till sömn, haha! :D Men nu har jag tagit mig igenom skolan och snart ska jag nog sova lite *gäsp*...

Och juste, Anna och jag köpte varsin tröja oxå! Assnygga och värt 300 kronor :D En bild på henne på magen och på ryggen stod det alla olika städer som hon skulle åka till under den här turnén.

Och skolan var bra... Matte, Engelska, So och hemkunskap, men jag pallar inte skriva om det för jag vill bara sova!

(yeeeey, långt inlägg)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback