» Träning, böcker och smilisar

Nu har jag precis läst ut kyssen, inte illa va? 288 sidor på en dag ;) Hahah men jag har alltid varit en nörd när det gäller att läsa. Tut att jag lånade fler böcker :)

I morgon vid elva ska mamma och jag på ett friskis och svettis pass. Trevligt trevligt :) Och sedan kanske vi köper kort, om det var kul alltså. Jag vill jättegärna ha det så jag hoppas väl på mycket. Det är ju så hilma kul att träna. Eller hur?

Nu ska jag för tredje gången sedan jag skapade min blogg gå in på www.designadinblogg.se och lägga till smilisar. Haha, men jag måste sluta att återställa min kodmall hela tiden. Typ inget funkar ändå :(

Ja, jag vet att jag blivit jättedålig på att lägga upp bilder...



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback