» *svärord*

Kanske inte blir skola trots allt? Har galet ont i halsen just nu men jag fortsätter hoppas. Jag tänker ställa klockan till sju imorgon och gå upp, se hur jag känner mig. Jag vill verkligen inte behöva sitta hemma fler dagar. :( Supertråkigt och jag saknar alla kompisar. Längar efter er :love: 

Vid ungefär fyra idag så sår iaf jag, mamma, Ebba och Daniel narnia 3. Den var rätt så bra. Fast vi såg den på svenska för att Ebba skulle fatta vad dom sa. Vi tog en smothie till tha movie. Pricken över i:et.

Pappa är just nu ute och rastar Marley. Han gnydde så mycket att vi knappt orkade mer..? Jobbigtjobbigt fast riktigt söt liten vovve!! :love:

Jag chattade lite med Nora idag oxå :D Hon är ju lixom i Ecuador(?). Typ as häftigt! Hon berättade lite om saker som hon hitils gjort. Den ena mer farlig än den andra, haha ;)


måste säga att jag älskar hur mitt hår ligger<333



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback