» Sims 3

Hej just nu sitter jag och chattar men nora samtidigt som jag laddar ner sims 3. Det går jättesegt :(

Men iaf. Jag tycker att alla som läser min blogg borde kolla på bästa och finaste Noras blogg också :love: Kollade just och det var många fina grejor hon skrivit till/om mig där! Nora, jag svär på att jag älskar dig lika mycket! :love: Min söta fina bästis <33

Ni hittar henne på www.knorpiz.blogg.se :love:

Vi har känt varann i nio år hon och jag! Ganska kul och bra att vi fortfarande är så himlans bra kompisar! Och jag lovar att ingen kan snacka som dig gmn! Vi kan ha så konstiga samtals ämnen så det är inte klokt!

Du + jag :love:




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback