» :pPpPpppppPPPpPPPppPPPpP

Hej! Idag var det okej i skolan, vi hade franska, idrott, svenska och mentorstid. På franskan var det typ som vanligt och tråkigt, idrotten hade vi en genomgång om kondition och lite sånt, på svenskan såg vi på filmen Oliver Twist. Det var sådär och på mentorstiden lästa jag igenom manuset (som jag precis fått av teater läraren, asså om askungen pjäsen) och mitt på lektionen blev det ett strömavbrott. Bara en liten stund men ändå kul! :D

Just nu är jag hos Nora. Vi målade naglarna på varandra och sedan så började vi åka longboard. Innomhus. Fast sedan krockade vi och Nora började blöda på läppen. Aj.

Men nu ska vi ha kul så hej då :)


DR
11 Oktober, 2011 - 16:30 / BLOGG: http://dajeroma.blogg.se/

Trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback