» Police line do not cross

Hemma hos Anna och pluggar. Jättetråkigt :( Asså inte tråkigt att vara hos Anna men att plugga. Vi har ju liksom prov i idrott imorgon. Jag ska säga till våran idrottslärare att jag vill ha instuderingsfrågor istället för ett stort häfte som vi inte har en aning om vilken del vi ska kunna i.

Jag och Anna har bakat oxå. Chokladbollar, hihi. Dom blev ganska goda fast jag orkar inte fler. Haha :)

Men här kommer några fina höst bilder som Alma tog när jag och hon var ute med Marley.






Hihi, fast jag är en liten knäppis :) :love: :thumbup:


Millah - väntar första barnet ♥
26 Oktober, 2011 - 15:52 / BLOGG: http://millahoman.blogg.se/

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback