» mitt huvud känns som ett bowlingklot med siffran "14" på...

Har varit ute med Marley och Ebba. Det var ingen skön tur, för både jag och Ebba har feber. Har nästan trettionio grader och Ebba har 38, prick. Ja, det blev en väldigt kort tur... xp

Jag har fixat nytt. Matilda hjälpte mig igen med en grej som jag tycker verkar vrål svårt, men som Matilda klarar på typ en minut..?! Men iaf, vad tycker ni?? :) (sådär tycker jag själv).

Pappa kom precis och gav mig två päronbitar och ett glas juice. Mmm, precis vad jag behöver :) Men maten är snart klar och jag ska försöka hinna med ett "höstmusik". Hiner jag inte blir det efter maten istället.

puss<333




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback