» Min mobil - som en egen liten beeeeebis <33

Nu är jag hemma från F&S sedan ett tag. Det var faktiskt väldigt kul :) Om jag fortfarande gillar grubbträningarna nästa år får jag kort :) Så jag hoppas väl på att få med Anna någon gång... Haha :) Man blev väldigt trött efter viss saker som vi gjorde. Tex konstiga sit ups, sopagolvet armhävningarna och plankan med benböj. Låter nog ganska sjukt men gå dit själva och testa! :D

Jag kom också på när vi var på F&S att jag inte hade en aning om var min mobil var. Jag hade letat lite innan vi åkte men inte så mycket. Och ni som älskar er mobil kanske förstår den panik man får när man inte hittar sin lilla beeeeebis! Hemskt :(
När jag kom hem letade jag sjukt mycket och började riktigt attt gråta. Alltså, PANIK!!! Men sedan satte sig mamma och jag och åt lunch och snackade och försökte minnas var jag i helvete kunde ha lagt den. Och efter en tag kom vi på det! På sterion! Och nu har jag den hör liggandes bredvid mig :) :love:


Anonym
08 Oktober, 2011 - 14:35

följa varandra via bloglovin? :D

var även med i mina tävlingar som kommer inom kort då du kan få ta del av mina 500 läsare om dagen! jag uppdaterar även flera gånger om dagen för att hålla er bloggläsare underhållna. du lär inte ångra dig om du kollar in min blogg!

http://swaxu.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback