» mikroplasma host grej = antibiotika

Hey allihopa!! :)

Idag har jag en bra nyhet och en dålig. Vilken vill ni höra först? Vi börjar med den bra eller hur?

Bra nyhet: Jag var i skolan idag!!! :D Äntligen. Jag mådde bra också. Vi började med franska. Jag kommer knappt ihåg var vi gjorde, typ något med din och min. Efter det var det idrott. Pappa hade skrivit en lapp att jag inte behövde vara med på idrotten så jag satt i fönstret och kollade på. Tjerna var asfega, haha. Dom körde kryssar kung och killarna typ sprang över hela planen medans tjejerna bara typ satt inne och gömde sig, så till er tjejer som var med: KOM IGEN TA FÖR ER!! hah :) Men iaf så var det svenska både före och efter lunch. Jag typ renskrev min berättelse hela lektionerna. Blev klar precis på slutet. Mentorstiden satt alla bara och lyssnade på Kristin.

Dålig nyhet: När jag kom hem berätade mamma den härliga nyheten att Daniel, Mamma, Ebba och jag måste ta antibiotika för vi har dragit på oss den fina hostsjukdomen mykroplasma. En host grej som gör att man ibland mår jättebra och ibland dåligt.

Övrigskit: Nu är jag iaf hemma och jag har precis ätit mellis. Måste plugga snart :(



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback