» jag tar mina bilder från cameroid.com

Bonjour!

Vaknade väl runt halv tio idag men låg kvar till klockan snart var elva. Mamma och tog ut Marley. Jag är nästan lite orolig för att jag inte kommer få alla pengarna för att vakta honom. Det värsta är att jag ju redan gjort av med hälften... :S Hahah... så jäkla typiskt mig :)

Jag har iaf inte gjort någonting den här morgonen förutom att typ gosat med Marley och kollat bloggar. Jag har ocks några härliga webcam bilder till er, haha :D

Idag vd tre tiden ska jag bort med familjen. Kulkul :) Jag vet inte hur länge vi stannar men det blir nog inte middag där iaf. Kanske bara lite snack och en fika? Vem vet, det ska i alla fall bli trevligt.


Knäpp special effekt ^_^


Alma gjorde en fläta på mig igår som jag sov med så ena sidan av
håret är lockigt x)




已知 Mohammedi Al-debis™
29 Oktober, 2011 - 11:46 / BLOGG: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Hejsan. Idag så kommer det härliga tävlingar på min blogg, där man vinner smycken och sånt.

Och det kommer hur härliga och gryma inlägg som möjligt idag på min blogg!

Gå in på min blogg och följ den för att inte missa tävlingarna och andra saker.

Men allt bra då? Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback