» hyper

Hej sorry för att jag inte bloggat idag men jag har inte haft tid... :(

I går när Nora och jag sov över så såg vi på Thor, Salt och 3 avsnitt av Glee. Mysigt... ;) Och sen typ drev vi lite haha... Och när det var badminton dumpade Alma mig igen. Hon svarade inte i telefon eller på sms, snyft :( :( :( Men jag gick själv och om du läser det här Alma så är du en BAJSKORV!!!

Men nu äör jag hos Anna och vi ska snart på konsert!! :D Super kul, jag ska ju också sova över här sedan så man blir ju lite hyper (eller Anna iaf...).

Men hej då och jag kommer antagligen inte blogga mer idag, men imorrn får ni en super uppdatering, lovar!!!



Sannalitens.se
17 Oktober, 2011 - 18:23 / BLOGG: http://Sannalitens.se

Hej! Skulle du vilja göra ett bloglovin-byte? :) I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut Lägg till mig och skicka mig din länk så lägger jag till dig direkt! :) Kramar!

En ledsen bajskorv :(
19 Oktober, 2011 - 18:23

Jag vill inte vara en bajskorv .... FÖRLÅT!!!!!!!

Love youre blogg!!!!<333 <33


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback