» FRIDA

Hay!

När jag kom hem från Anna idag så möttes jag av en bra och en dålig nyhet... igen. Den dåliga var att mamma verkligen inte mådde bra. Hon spydde upp allt hon åt, hade en ordentlig huvudvärk och mådde illa. Ingen höjdare?
Den mycket bättre nyheten är att min allra första Frida har kommit!!! Som jag har väntat asså. Det var ju några månader sedan jag beställde den men tydligen skickar dom när en ny sesong liksom börjat. Men nu är den här!! Wiie :D

Jag har också pluggat massor för idrottsprovet. Jag vill klarta det!! :) Hoppas, hoppas, hoppas :tumbup:


hihi ännu en webcam bild fast tidigare idag la jag faktiskt upp vanliga
bilder :)





Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback